PrívesMeusburger
4-Achs-Selbstlenkanhänger Nachläufer
Príves
Meusburger
4-Achs-Selbstlenkanhänger Nachläufer
Stav
Nový
Umiestnenie
Dortmund 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Základné údaje
Cena a lokalita
- Umiestnenie:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE
Volať
Technické detaily
- Konfigurácia náprav:
- 3 nápravy
- Celková hmotnosť:
- 40 000 kg
- Pohotovostná hmotnosť:
- 7 200 kg
- Maximálna hmotnosť nákladu:
- 32 800 kg
- Dĺžka ložného priestoru:
- 6 265 mm
- Šírka ložného priestoru:
- 2 550 mm
- Výška ložného priestoru:
- 1 637 mm
- Zavesenie:
- vzduch/vzduch
- Veľkosť pneumatiky:
- 285/70 r 19,5
- Výbava:
- ABS, stredová otočná doska
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A657-23-80
- Referenčné č.:
- 20225505
- Naposledy aktualizované:
- dňa 22.01.2025
Popis
Voliteľne k dispozícii aj s 2-nápravovým dolly!
Podvozok:
Oceľový rám – zváraná konštrukcia v ľahkej verzii.
Predné rohy skosené cca 300 x 300 mm.
Platforma vľavo a vpravo z oceľového slzičkového plechu, vytvorená ako vaňa, delená na 2 časti.
Stredová časť z hliníkového ryhovaného plechu (5/7 mm) medzi hlavnými nosníkmi.
Odnímateľný kryt nad riadením vpredu a vzadu.
Guľový otočný veniec (uhol natočenia cca 80°) vrátane ložísk valčekov namontovaných na podvozku na uloženie špeciálneho podstavca (bez podstavca).
Pred aj za podstavcom hliníkové kryty (všetky otvory uzavreté).
Predĺžený koncový plech.
Ťažná oj:
Ťažné oko 40 mm
Priama ťažná oj, dĺžka cca 1 300 mm.
S podperou ojky a úchytom.
Nápravy:
Nápravy BPW pre nízkoložné vozíky, každá s nosnosťou 10 alebo 12 t, priemer vankúša 360 mm.
Externý ECAS vzduchový podvozok s celkovým zdvihom cca 200 mm.
S-kľúčová brzda 400/200 mm, brzdové obloženie bez azbestu.
Automatický nastavovač tiahel.
Zosilnené vodiace pružiny.
Záchytné laná na každej náprave.
Manometer zaťaženia nápravy.
Riadenie:
1. a 2. náprava mechanicky riadené cez otočný tanier.
Uhol natočenia nastaviteľný mechanicky pákou.
Hydraulické do-riadenie vrátane batérií, batériového boxu, ovládacieho kábla a zásuvky a diaľkového ovládania.
Hydraulická jednotka 4,5 kW v zadnej vnútornej časti.
Núdzové ovládanie riadenia pomocou ďalšieho spínača (ovládanie možné aj bez signálu z ťahača).
Disky a pneumatiky:
16 oceľových diskov, 10-dierové, s prelisom, stredovo centrované.
16 pneumatík 285/70 R 19,5 148J bezdušových.
Brzdová sústava:
Na prednom otočnom podvozku pred 1. nápravou plastové polkruhové blatníky s zásterkami.
Plastové blatníky s zásterkami na 3. a 4. náprave.
Brzdová sústava:
Dvojvodičová brzdová sústava s EBS.
EBS (WABCO 4S3M).
Gsdpfxehkwm Re Aabouh
Pružinová parkovacia brzda.
Bez prepojenia so ťahačom.
Osvetlenie a elektrická výbava:
Podľa zákona o vozidlách.
24 Voltov. 1x 15-kolíková zásuvka.
2 ks 7-komorových koncových svetiel v koncovom plechu.
7-kolíková zásuvka vzadu pre prídavné osvetlenie v koncovom plechu.
Bočné LED obrysové svetlá.
1 ks cúvacieho svetla v koncovom plechu.
4 ks pracovných reflektorov (2x na ťažné ojky, 2x medzi pevnými nápravami).
1 ks výstražného majáka vzadu.
Pripojenia na otočnom tanieri: 2x vzduch; 2x 15-kolík (1x ovládanie); 1x EBS.
2 ks 3-pólových zásuviek v zadnom koncovom plechu pre tabuľky nadrozmerného nákladu (bez tabuliek).
Lakovanie:
Čistenie oceľovým granulátom a základným náterom.
Podvozok a náboj kolesa podľa RAL odtieňa podľa výberu.
Disky strieborné z výroby.
Plastové diely čierne, nelakované.
Reflexné pásky po bokoch žlté alebo biele, vzadu žlté alebo červené.
Príslušenstvo:
4 podkladové kliny s uchytením.
Pozdĺžny držiak ŠPZ v zadnom plechu.
4 ks upevňovacích bodov 8 t na hlavnom ráme (2 ks medzi 1. a 2. nápravou a 2 ks medzi 3. a 4. nápravou) na zdvíhanie samonavádzacej nápravy.
Po jednom nástupe medzi 3. a 4. nápravou vľavo a vpravo.
Centrálne maznice na všetky mazacie miesta na riadení a nápravách.
Odkladacie priestory s krytom z hliníkového ryhovaného plechu vpredu vľavo a vpravo nad kolesami 1. nápravy, ako aj vľavo a vpravo nad 3. a 4. nápravou.
Na vrchnej strane koncového plechu v smere jazdy vpravo montované nášľapné pláty.
1 ks dlhá ECE tabuľka.
2 ks 8 t viazacích očiek ako ťažné oká na zadnom koncovom plechu.
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Podvozok:
Oceľový rám – zváraná konštrukcia v ľahkej verzii.
Predné rohy skosené cca 300 x 300 mm.
Platforma vľavo a vpravo z oceľového slzičkového plechu, vytvorená ako vaňa, delená na 2 časti.
Stredová časť z hliníkového ryhovaného plechu (5/7 mm) medzi hlavnými nosníkmi.
Odnímateľný kryt nad riadením vpredu a vzadu.
Guľový otočný veniec (uhol natočenia cca 80°) vrátane ložísk valčekov namontovaných na podvozku na uloženie špeciálneho podstavca (bez podstavca).
Pred aj za podstavcom hliníkové kryty (všetky otvory uzavreté).
Predĺžený koncový plech.
Ťažná oj:
Ťažné oko 40 mm
Priama ťažná oj, dĺžka cca 1 300 mm.
S podperou ojky a úchytom.
Nápravy:
Nápravy BPW pre nízkoložné vozíky, každá s nosnosťou 10 alebo 12 t, priemer vankúša 360 mm.
Externý ECAS vzduchový podvozok s celkovým zdvihom cca 200 mm.
S-kľúčová brzda 400/200 mm, brzdové obloženie bez azbestu.
Automatický nastavovač tiahel.
Zosilnené vodiace pružiny.
Záchytné laná na každej náprave.
Manometer zaťaženia nápravy.
Riadenie:
1. a 2. náprava mechanicky riadené cez otočný tanier.
Uhol natočenia nastaviteľný mechanicky pákou.
Hydraulické do-riadenie vrátane batérií, batériového boxu, ovládacieho kábla a zásuvky a diaľkového ovládania.
Hydraulická jednotka 4,5 kW v zadnej vnútornej časti.
Núdzové ovládanie riadenia pomocou ďalšieho spínača (ovládanie možné aj bez signálu z ťahača).
Disky a pneumatiky:
16 oceľových diskov, 10-dierové, s prelisom, stredovo centrované.
16 pneumatík 285/70 R 19,5 148J bezdušových.
Brzdová sústava:
Na prednom otočnom podvozku pred 1. nápravou plastové polkruhové blatníky s zásterkami.
Plastové blatníky s zásterkami na 3. a 4. náprave.
Brzdová sústava:
Dvojvodičová brzdová sústava s EBS.
EBS (WABCO 4S3M).
Gsdpfxehkwm Re Aabouh
Pružinová parkovacia brzda.
Bez prepojenia so ťahačom.
Osvetlenie a elektrická výbava:
Podľa zákona o vozidlách.
24 Voltov. 1x 15-kolíková zásuvka.
2 ks 7-komorových koncových svetiel v koncovom plechu.
7-kolíková zásuvka vzadu pre prídavné osvetlenie v koncovom plechu.
Bočné LED obrysové svetlá.
1 ks cúvacieho svetla v koncovom plechu.
4 ks pracovných reflektorov (2x na ťažné ojky, 2x medzi pevnými nápravami).
1 ks výstražného majáka vzadu.
Pripojenia na otočnom tanieri: 2x vzduch; 2x 15-kolík (1x ovládanie); 1x EBS.
2 ks 3-pólových zásuviek v zadnom koncovom plechu pre tabuľky nadrozmerného nákladu (bez tabuliek).
Lakovanie:
Čistenie oceľovým granulátom a základným náterom.
Podvozok a náboj kolesa podľa RAL odtieňa podľa výberu.
Disky strieborné z výroby.
Plastové diely čierne, nelakované.
Reflexné pásky po bokoch žlté alebo biele, vzadu žlté alebo červené.
Príslušenstvo:
4 podkladové kliny s uchytením.
Pozdĺžny držiak ŠPZ v zadnom plechu.
4 ks upevňovacích bodov 8 t na hlavnom ráme (2 ks medzi 1. a 2. nápravou a 2 ks medzi 3. a 4. nápravou) na zdvíhanie samonavádzacej nápravy.
Po jednom nástupe medzi 3. a 4. nápravou vľavo a vpravo.
Centrálne maznice na všetky mazacie miesta na riadení a nápravách.
Odkladacie priestory s krytom z hliníkového ryhovaného plechu vpredu vľavo a vpravo nad kolesami 1. nápravy, ako aj vľavo a vpravo nad 3. a 4. nápravou.
Na vrchnej strane koncového plechu v smere jazdy vpravo montované nášľapné pláty.
1 ks dlhá ECE tabuľka.
2 ks 8 t viazacích očiek ako ťažné oká na zadnom koncovom plechu.
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2007
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+49 231 9... inzercie
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe