Pracovná plošinová návesFAYMONVILLE
MAX410 Ballastauflieger
Pracovná plošinová náves
FAYMONVILLE
MAX410 Ballastauflieger
Stav
Nový
Umiestnenie
Essen 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Základné údaje
Cena a lokalita
- Umiestnenie predajcu:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Nemecko
Volať
Technické detaily
- Celková hmotnosť:
- 53 000 kg
- Maximálna hmotnosť nákladu:
- 45 115 kg
- Konfigurácia náprav:
- 3 nápravy
- Výbava:
- ABS
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A202-45-660
- Referenčné č.:
- 35934
- Naposledy aktualizované:
- dňa 09.10.2025
Popis
Ďalšie vozidlá na stránke Výber z výbavy. Kompletná výbava na požiadanie.
Nakladacia plocha: Nakladacia plocha s cca 30 mm silnou podlahou z tvrdého dreva. 8 párov von sklápacích upevňovacích ôk (LC 10 000 daN).
Podpery sedla: JOST podpery sedla (mechanické) s dvojstupňovou prevodovkou pre cca 24 t zdvíhacej kapacity (cca 50 t skúšobného zaťaženia).
Pneumatiky: 385/65 R 22.5 ? výrobca podľa nášho výberu
TPMS: TPMS systém kontroly tlaku v pneumatikách podľa ECE R 141. Prenos dát do motorového vozidla prebieha cez štandardizované EBS rozhranie podľa ISO 11992. Na správne zobrazenie musí byť motorové vozidlo schopné preniesť a zobraziť tieto údaje.
Nápravy a odpruženie: BPW nápravy, technicky každá na 10 000 kg. 1. a 3. náprava hydro-mechanicky nútene riadená na otočnom čape. 2. náprava pevná. Odpružené vzduchom s ventilom na zdvíhanie a spúšťanie. Nástroje na údržbu náprav.
Brzdový systém: Wabco brzdový systém podľa smerníc EÚ s EBS-E (4S3M) bez spojovacích vedení k ťahaču.
Elektrická inštalácia: Elektrická inštalácia podľa EÚ noriem, osvetlenie 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3), ASPÖCK-UNIBOX na prednej spojovacej lište so zásuvkami 24N, 24S & 15 pinov. Pripojenie podľa ISO. 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-pin ISO-12098.
Oceľová konštrukcia: Oceľová konštrukcia z vysokopevnostných jemnozrnných ocelí. Kvalita ocele: S355J2+N/S355MC (medza klzu 355 MPa), S690QL/S700MC (medza klzu 690 MPa).
Lakovanie: Kompletná oceľová konštrukcia po zváraní automaticky tryskaná sietiacimi kolesami. Druhé otryskanie korundom pre optimálnu adhéziu povlakového systému. Záverečné lakovanie 2 vrstvami 2K vrchného laku, jednoliata farba RAL 3002 karmínovo červená podľa systému RAL 841GL. Zadná časť metalizovaná a lakovaná v RAL 9010 (čistá biela). Disky v striebornej farbe. Metalíza nie je možná. Štruktúra náteru testovaná v soľnej hmlovej skúške podľa ISO 9227-NSS. Dutiny ošetrené špeciálnym voskom.
Príslušenstvo:
Dodpfjxl Nf Rsx Abasku
- Nakladacia plocha s cca 30 mm silnou podlahou z tvrdého dreva (± 270 kg)
- 2-palcový kráľovský čap
- Jedna pozinkovaná oceľová čelná stena (EN12642-XL), cca 1200 mm vysoká
- Na pozinkovanej prednej spojovacej lište žlto-červené vzduchové spojky
- 4 kusy klinov s držiakom na čelnej stene (± 5 kg)
- Priestor pre cca 1000 mm dlhé zasúvacie stĺpiky v zadnom centrálnom nosníku
- Na labuťom krku a na zadnej časti vľavo a vpravo držiak na výstražné tabule vrátane zásuvky
- Žltá reflektujúca páska podľa predpisov EÚ po stranách a vzadu na náves
- 10 párov vreciek na plug-in stĺpiky cca 100 x 50 mm v vonkajšom ráme nakladacej plochy (± 30 kg)
- Európske reflexné tabule (červeno-žlté) vzadu na náves
- Držiak na výstražné svetlo vzadu na náves
- Blatník vzadu na náves
- Manuál a opis na USB kľúči
- Nálepka so 80 km/h vzadu a po oboch stranách
- Elektrohydraulická jednotka (± 45 kg)
- 1 manévrová spojka s výstužou našróbovaná na zadnom priečniku
- Manometer pre stanovenie zaťaženia náprav vrátane zaťažovacieho diagramu
Centrálne mazacie zariadenie BEKAMAX (Pico) s bežným tukom NLGI-2 a snímateľným chráničom pre čerpadlo (± 18 kg)
Priame riadenie spredu a zozadu ovládateľné pomocou káblového diaľkového ovládača s tlačidlami, s kontrolou zarovnania náprav (bez inštalácie v ťahači)
7 párov pozinkovaných zasúvacích stĺpikov cca 100 x 50 mm, cca 1000 mm vysoké (± 154 kg)
4 páry priečnych líšt na zástrčné stĺpiky, namontované priečne v nakladacej ploche, pre stĺpiky cca 100 x 50 mm (± 145 kg)
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Nakladacia plocha: Nakladacia plocha s cca 30 mm silnou podlahou z tvrdého dreva. 8 párov von sklápacích upevňovacích ôk (LC 10 000 daN).
Podpery sedla: JOST podpery sedla (mechanické) s dvojstupňovou prevodovkou pre cca 24 t zdvíhacej kapacity (cca 50 t skúšobného zaťaženia).
Pneumatiky: 385/65 R 22.5 ? výrobca podľa nášho výberu
TPMS: TPMS systém kontroly tlaku v pneumatikách podľa ECE R 141. Prenos dát do motorového vozidla prebieha cez štandardizované EBS rozhranie podľa ISO 11992. Na správne zobrazenie musí byť motorové vozidlo schopné preniesť a zobraziť tieto údaje.
Nápravy a odpruženie: BPW nápravy, technicky každá na 10 000 kg. 1. a 3. náprava hydro-mechanicky nútene riadená na otočnom čape. 2. náprava pevná. Odpružené vzduchom s ventilom na zdvíhanie a spúšťanie. Nástroje na údržbu náprav.
Brzdový systém: Wabco brzdový systém podľa smerníc EÚ s EBS-E (4S3M) bez spojovacích vedení k ťahaču.
Elektrická inštalácia: Elektrická inštalácia podľa EÚ noriem, osvetlenie 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3), ASPÖCK-UNIBOX na prednej spojovacej lište so zásuvkami 24N, 24S & 15 pinov. Pripojenie podľa ISO. 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-pin ISO-12098.
Oceľová konštrukcia: Oceľová konštrukcia z vysokopevnostných jemnozrnných ocelí. Kvalita ocele: S355J2+N/S355MC (medza klzu 355 MPa), S690QL/S700MC (medza klzu 690 MPa).
Lakovanie: Kompletná oceľová konštrukcia po zváraní automaticky tryskaná sietiacimi kolesami. Druhé otryskanie korundom pre optimálnu adhéziu povlakového systému. Záverečné lakovanie 2 vrstvami 2K vrchného laku, jednoliata farba RAL 3002 karmínovo červená podľa systému RAL 841GL. Zadná časť metalizovaná a lakovaná v RAL 9010 (čistá biela). Disky v striebornej farbe. Metalíza nie je možná. Štruktúra náteru testovaná v soľnej hmlovej skúške podľa ISO 9227-NSS. Dutiny ošetrené špeciálnym voskom.
Príslušenstvo:
Dodpfjxl Nf Rsx Abasku
- Nakladacia plocha s cca 30 mm silnou podlahou z tvrdého dreva (± 270 kg)
- 2-palcový kráľovský čap
- Jedna pozinkovaná oceľová čelná stena (EN12642-XL), cca 1200 mm vysoká
- Na pozinkovanej prednej spojovacej lište žlto-červené vzduchové spojky
- 4 kusy klinov s držiakom na čelnej stene (± 5 kg)
- Priestor pre cca 1000 mm dlhé zasúvacie stĺpiky v zadnom centrálnom nosníku
- Na labuťom krku a na zadnej časti vľavo a vpravo držiak na výstražné tabule vrátane zásuvky
- Žltá reflektujúca páska podľa predpisov EÚ po stranách a vzadu na náves
- 10 párov vreciek na plug-in stĺpiky cca 100 x 50 mm v vonkajšom ráme nakladacej plochy (± 30 kg)
- Európske reflexné tabule (červeno-žlté) vzadu na náves
- Držiak na výstražné svetlo vzadu na náves
- Blatník vzadu na náves
- Manuál a opis na USB kľúči
- Nálepka so 80 km/h vzadu a po oboch stranách
- Elektrohydraulická jednotka (± 45 kg)
- 1 manévrová spojka s výstužou našróbovaná na zadnom priečniku
- Manometer pre stanovenie zaťaženia náprav vrátane zaťažovacieho diagramu
Centrálne mazacie zariadenie BEKAMAX (Pico) s bežným tukom NLGI-2 a snímateľným chráničom pre čerpadlo (± 18 kg)
Priame riadenie spredu a zozadu ovládateľné pomocou káblového diaľkového ovládača s tlačidlami, s kontrolou zarovnania náprav (bez inštalácie v ťahači)
7 párov pozinkovaných zasúvacích stĺpikov cca 100 x 50 mm, cca 1000 mm vysoké (± 154 kg)
4 páry priečnych líšt na zástrčné stĺpiky, namontované priečne v nakladacej ploche, pre stĺpiky cca 100 x 50 mm (± 145 kg)
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2003
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+49 201 8... inzercie
Tieto inzeráty by vás mohli tiež zaujímať.
malý inzerát

961 km
Pracovná plošinová náves
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe