Trojstranný sklápací nákladný automobilMERCEDES-BENZ
AROCS 3351AK 6X6 3-S-KIPPER BORDMATIK, PALFINGERKRAN, NEU! MIETKAUF MGL
Trojstranný sklápací nákladný automobil
MERCEDES-BENZ
AROCS 3351AK 6X6 3-S-KIPPER BORDMATIK, PALFINGERKRAN, NEU! MIETKAUF MGL
pevná cena bez DPH
295 900 €
(352 121 € brutto)
Stav
Použitý
Umiestnenie
Augsburg 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Základné údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
295 900 €
(352 121 € brutto)
- Umiestnenie predajcu:
- Koblenzer Str. 2, 86156 Augsburg, Nemecko

Volať
Technické detaily
- Najazdené kilometre:
- 350 km
- Výkon:
- 375 kW (509,86 k)
- Prvá registrácia:
- 09/2025
- Typ paliva:
- nafta
- Brzdy:
- retardér
- Farba:
- biely
- Typ prevodu:
- automatický
- Výbava:
- klimatizácia, tempomat
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A199-87-785
- Referenčné č.:
- W1T96421X10806174
- Naposledy aktualizované:
- dňa 12.09.2025
Popis
Mercedes-Benz Arocs5 3351 AK 6x6 s trojstranným sklápacím vozom Meiller D316 a nakladacím žeriavom Palfinger PK 33002 EH, so sekundárnym vodným retardérom, kabína vodiča M - Classic Space 2,30 m, tunel 320 mm, rázvor 3 900 mm, motor 375 kW (510 k), sedadlo vodiča s koženým poťahom, CB rádiostanica, klimatizácia, príprava na alkohol tester. Lakovanie kabíny: biela – Obrázky sú ilustračné!
Iiodpfexb Umljx Afmsk
W6R Variant podvozka 35,0 t (9,0/13,0/13,0) M3D Motor OM471, radový 6-valec, 12,8 l, 375 kW (510 k), 2 500 Nm M5D 3. generácia motorov OM471 M4X Motorizácia Euro VI, E G2F Prevodovka G 330-12/11,63-0,77 G0A Pohonný reťazec 44 t – 68 t G4E Rozdeľovacia prevodovka VG 3000-3W, 1,04, pripojiteľná G5G PowerShift 3 G0W Jazdný program offroad
Z5S Prídavný pohon, čerpadlo pod hornou hranou rámu A1W Uzávierka diferenciálu prednej nápravy R1T Disky s ostrým ramenom 11.75 x 22.5, predná náprava R1Q Disky s ostrým ramenom 9.00 x 22.5, 1. náprava W48KQA 10 2x 385/65 R 22.5 ON/OFF riadené Continental CrossTrack HS3 2. náprava F18KUA 13 4x 315/80 R 22.5 ON/OFF HD pohon Continental HDC1 ED 3. náprava F18KUA 13 4x 315/80 R 22.5 ON/OFF HD pohon Continental HDC1 ED
C0M Zadný previs rámu 1 350 mm K0T Hlavná nádrž vľavo K1C Nádrž 290 l vľavo, 650 x 565 x 950 mm, hliník K4V AdBlue nádrž 60 l, vľavo C7A Zadná ochrana proti podbehnutiu (ECE) Q7W Centrálne ojové závesné zariadenie D50, Rockinger Q8G Ručná páka, dolná, pre záv. zariadenie B2B Bubnová brzda na prednej aj zadnej náprave B1B Elektronický brzdový systém s ABS a ASR B1Z Vypínateľné ABS B1F Vyhrievanie, elektronická vzduchová tlaková jednotka B1H Elektronické zásobovanie a riadenie tlakového vzduchu, stredné B5B Brzda prívesu, dvojokruhová B3H Sekundárny vodný retardér F1Q Kabína M so spiacou časťou, ClassicSpace, 2,30 m, tunel 320 mm F3B Komfortné uloženie kabíny, oceľové pruženie F3W Mechanicko-hydraulické sklápacie zariadenie kabíny F6C Predné sklo
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Iiodpfexb Umljx Afmsk
W6R Variant podvozka 35,0 t (9,0/13,0/13,0) M3D Motor OM471, radový 6-valec, 12,8 l, 375 kW (510 k), 2 500 Nm M5D 3. generácia motorov OM471 M4X Motorizácia Euro VI, E G2F Prevodovka G 330-12/11,63-0,77 G0A Pohonný reťazec 44 t – 68 t G4E Rozdeľovacia prevodovka VG 3000-3W, 1,04, pripojiteľná G5G PowerShift 3 G0W Jazdný program offroad
Z5S Prídavný pohon, čerpadlo pod hornou hranou rámu A1W Uzávierka diferenciálu prednej nápravy R1T Disky s ostrým ramenom 11.75 x 22.5, predná náprava R1Q Disky s ostrým ramenom 9.00 x 22.5, 1. náprava W48KQA 10 2x 385/65 R 22.5 ON/OFF riadené Continental CrossTrack HS3 2. náprava F18KUA 13 4x 315/80 R 22.5 ON/OFF HD pohon Continental HDC1 ED 3. náprava F18KUA 13 4x 315/80 R 22.5 ON/OFF HD pohon Continental HDC1 ED
C0M Zadný previs rámu 1 350 mm K0T Hlavná nádrž vľavo K1C Nádrž 290 l vľavo, 650 x 565 x 950 mm, hliník K4V AdBlue nádrž 60 l, vľavo C7A Zadná ochrana proti podbehnutiu (ECE) Q7W Centrálne ojové závesné zariadenie D50, Rockinger Q8G Ručná páka, dolná, pre záv. zariadenie B2B Bubnová brzda na prednej aj zadnej náprave B1B Elektronický brzdový systém s ABS a ASR B1Z Vypínateľné ABS B1F Vyhrievanie, elektronická vzduchová tlaková jednotka B1H Elektronické zásobovanie a riadenie tlakového vzduchu, stredné B5B Brzda prívesu, dvojokruhová B3H Sekundárny vodný retardér F1Q Kabína M so spiacou časťou, ClassicSpace, 2,30 m, tunel 320 mm F3B Komfortné uloženie kabíny, oceľové pruženie F3W Mechanicko-hydraulické sklápacie zariadenie kabíny F6C Predné sklo
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2004
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+49 821 2... inzercie
Tieto inzeráty by vás mohli tiež zaujímať.
Malý inzerát
Buttapietra
756 km
Žeriav namontovaný na nákladnom automobile
MANTGS 26.480
MANTGS 26.480
Malý inzerát
Altavilla Vicentina
717 km
Trojstranný sklápač so žeriavom
IvecoStralis 310
IvecoStralis 310
Malý inzerát
Lemgo-Lieme
857 km
Trojstranný sklápací nákladný automobil
MERCEDES-BENZAROCS 3348 6x4 Dreiseitenkipper FASSI F255A
MERCEDES-BENZAROCS 3348 6x4 Dreiseitenkipper FASSI F255A
Malý inzerát
Mariasdorf
296 km
Sklápač s hydraulickou rukou, príprava na zimnú údržbu, stály pohon 4x4
MANTGS 28.520 6X4-4 BL PK18002EH-C Winterdienst
MANTGS 28.520 6X4-4 BL PK18002EH-C Winterdienst
Malý inzerát
Weißenfels
622 km
Autožeriav
MERCEDES-BENZAtego 1829 4x2 Meiller Kipper Kran 2014 FUNK AHK
MERCEDES-BENZAtego 1829 4x2 Meiller Kipper Kran 2014 FUNK AHK
Malý inzerát
Bindlach
604 km
Vežový žeriav
Liebherr140 HC
Liebherr140 HC
Malý inzerát
Gevelsberg
928 km
Minirýpadlo
JPC Kompacktbagger Minibagger
JPC Kompacktbagger Minibagger
Malý inzerát
Peine
783 km
Trojstranný sklápací nákladný automobil
MANF90 18.232 FK 2-Achs Kipper Kran Palf. PK 8000
MANF90 18.232 FK 2-Achs Kipper Kran Palf. PK 8000
Malý inzerát
Rohrbach
847 km
Skriňová dodávka
ivecoEuroCargo ML 75 E 16 P LBW LUFT AUTOMATIK COC EURO-5
ivecoEuroCargo ML 75 E 16 P LBW LUFT AUTOMATIK COC EURO-5
Malý inzerát
Peine
783 km
Sklápač
MANF90 18.232 FK 2-Achs Kipper Kran Palf. PK 8000
MANF90 18.232 FK 2-Achs Kipper Kran Palf. PK 8000
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe




















































































































































































