Posuvné plachtyPacton
3AS Stuuras/Lenkachse 2.500 Laadklep/LBW Hardho...
Posuvné plachty
Pacton
3AS Stuuras/Lenkachse 2.500 Laadklep/LBW Hardho...
Počiatočná cena bez DPH
5 500 €
(6 655 € brutto)
Rok výroby
2012
Stav
Použitý
Umiestnenie
Saasveld 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Základné údaje
Cena a lokalita
Počiatočná cena bez DPH
5 500 €
(6 655 € brutto)
- Umiestnenie:
- Saasveld, Holandsko
Volať
Technické detaily
- Konfigurácia náprav:
- 3 nápravy
- Rázvor náprav:
- 9 460 mm
- Dĺžka ložného priestoru:
- 13 600 mm
- Šírka ložného priestoru:
- 2 500 mm
- Výška ložného priestoru:
- 2 650 mm
- Prvá registrácia:
- 06/2012
- Zavesenie:
- vzduch
- Farba:
- zelený
- Veľkosť pneumatiky:
- 385/65R22,5
- Výbava:
- ABS, zdvíhacie čelo
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A196-67-851
- Referenčné č.:
- 831247
- Naposledy aktualizované:
- dňa 25.09.2025
Popis
= Ďalšie možnosti a výbava =
Hfedpsw Eh Rnefx Aabon
- EBS (elektronický brzdový systém)
- Zdvíhacia náprava
- Nakladacia čelná plošina s vlastnými akumulátormi
- LED osvetlenie
- LED pracovné svetlá
- Riadiaca náprava
- Vzduchové odpruženie
- Nápravy SAF
- Kotúčové brzdy
- Centrálne mazanie
= Poznámky =
Pacton
Rok výroby: 2012
3-nápravový posuvný plachtový náves
Náprava 1: zdvíhacia náprava
Náprava 3: Tridec riadiaca náprava
SAF kotúčové brzdy
Podlaha z tvrdého dreva
Dhollandia 2 500 kg zdvíhacia plošina s vlastnými akumulátormi
= Ďalšie informácie =
Konfigurácia náprav
Rozmer pneumatík: 385/65R22,5
Značka náprav: SAF
Brzdy: kotúčové brzdy
Odpruženie: vzduchové
Zadná náprava 1: zdvíhacia náprava; max. zaťaženie nápravy: 9 000 kg; dezén pneu vľavo: 40 %; dezén pneu vpravo: 40 %
Zadná náprava 2: max. zaťaženie nápravy: 9 000 kg; dezén pneu vľavo: 40 %; dezén pneu vpravo: 40 %
Zadná náprava 3: max. zaťaženie nápravy: 9 000 kg; riadená; dezén pneu vľavo: 40 %; dezén pneu vpravo: 40 %
Rozmery
Rozmery (D x Š): 1 389 x 255 cm
Hmotnosti
Prevádzková hmotnosť: 8 800 kg
Nosnosť: 33 200 kg
Celková prípustná hmotnosť: 42 000 kg
Funkčné vybavenie
Nakladacia plošina: Dhollandia, zadná, 2 500 kg
Stav
Technický stav: dobrý
Vizuálny stav: dobrý
Poškodenia: žiadne
Identifikácia
ŠPZ: OL-30-RK
Ďalšie informácie
Pre viac informácií kontaktujte Johna Hesselinka alebo Christel Hesselinkovú.
= Firemné informácie =
Kontaktujte nás pre bližšie informácie!
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Hfedpsw Eh Rnefx Aabon
- EBS (elektronický brzdový systém)
- Zdvíhacia náprava
- Nakladacia čelná plošina s vlastnými akumulátormi
- LED osvetlenie
- LED pracovné svetlá
- Riadiaca náprava
- Vzduchové odpruženie
- Nápravy SAF
- Kotúčové brzdy
- Centrálne mazanie
= Poznámky =
Pacton
Rok výroby: 2012
3-nápravový posuvný plachtový náves
Náprava 1: zdvíhacia náprava
Náprava 3: Tridec riadiaca náprava
SAF kotúčové brzdy
Podlaha z tvrdého dreva
Dhollandia 2 500 kg zdvíhacia plošina s vlastnými akumulátormi
= Ďalšie informácie =
Konfigurácia náprav
Rozmer pneumatík: 385/65R22,5
Značka náprav: SAF
Brzdy: kotúčové brzdy
Odpruženie: vzduchové
Zadná náprava 1: zdvíhacia náprava; max. zaťaženie nápravy: 9 000 kg; dezén pneu vľavo: 40 %; dezén pneu vpravo: 40 %
Zadná náprava 2: max. zaťaženie nápravy: 9 000 kg; dezén pneu vľavo: 40 %; dezén pneu vpravo: 40 %
Zadná náprava 3: max. zaťaženie nápravy: 9 000 kg; riadená; dezén pneu vľavo: 40 %; dezén pneu vpravo: 40 %
Rozmery
Rozmery (D x Š): 1 389 x 255 cm
Hmotnosti
Prevádzková hmotnosť: 8 800 kg
Nosnosť: 33 200 kg
Celková prípustná hmotnosť: 42 000 kg
Funkčné vybavenie
Nakladacia plošina: Dhollandia, zadná, 2 500 kg
Stav
Technický stav: dobrý
Vizuálny stav: dobrý
Poškodenia: žiadne
Identifikácia
ŠPZ: OL-30-RK
Ďalšie informácie
Pre viac informácií kontaktujte Johna Hesselinka alebo Christel Hesselinkovú.
= Firemné informácie =
Kontaktujte nás pre bližšie informácie!
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2010
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+31 74 20... inzercie
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe