Nízkozdvižný prívesSCHWARZMÜLLER
        Tieflader mit gekröpftem Plateau    
 Nízkozdvižný príves
SCHWARZMÜLLER
        Tieflader mit gekröpftem Plateau    
            Stav        
            Nový                    
            Umiestnenie        
                                                Essen                                            

 Zobraziť obrázky            
 Zobraziť mapu            
Základné údaje
Cena a lokalita
- Umiestnenie predajcu:
 -     Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Nemecko            

 
 Volať            
Technické detaily
- Maximálna hmotnosť nákladu:
 - 23 800 kg
 
- Celková hmotnosť:
 - 30 000 kg
 
- Konfigurácia náprav:
 - 3 nápravy
 
- Celková šírka:
 - 2 550 mm
 
- Výbava:
 - ABS
 
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
 - A195-20-596
 
- Referenčné č.:
 - 36246
 
- Naposledy aktualizované:
 - dňa 04.09.2025
 
Popis
        Celý náš vozový park s okamžite a krátkodobo dostupnými vozidlami nájdete na našej webovej stránke.
Výňatok z výbavy. Kompletnú výbavu poskytneme na požiadanie.
Hmotnosti:
* Celková povolená hmotnosť: 24 t
* Technická celková hmotnosť: 30 t
Rozmery:
* cca 2 100 mm = zvýšená plošina vpredu vrátane rámového oblúka, rohy skosené cca 5 350 mm = plošina s hlbokým lôžkom – rovná nakladacia plocha
* cca 850 mm = zadná nájazdová šikmina
* Celková šírka cca 2 550 mm (resp. s rozšireniami cca 3 000 mm)
* Nakladacia výška zaťaženého vozidla cca 870 mm
* Pri zostave súpravy je potrebné dbať na dodržanie zákonom stanovenej celkovej výšky a dĺžky súpravy!
Rám:
* Oceľová zváraná konštrukcia s predným rámovým oblúkom a zadným skosením
* Nájazdová šikmina so stredovou lyžinovou vaničkou (cca 2 300 mm dlhá pre výkopové lyžice medzi pozdĺžnikmi)
* V integrovanom vonkajšom ráme: 5 párov cca 4 t úchytiek (4x v hlbokom lôžku, 1x na zvýšenej plošine)
* 7 párov zapustených, výsuvných cca 10 t kotviacich ok (4x v hlbokom lôžku, 1x na nájazdovej šikmine, 2x na zvýšenej plošine)
* Štandardný otočný čapový veniec
Príslušenstvo rámu:
* Z oboch strán plošiny s hlbokým lôžkom výsuvné rozšírenia s mäkkým dreveným obložením cca 50 mm (rozchod prepravovanej stavebnej techniky nesmie presiahnuť vonkajšiu šírku rámu cca 2 550 mm)
* 4 páry sklopných cca 10 t kotviacich ok – rozdelenie: 1 pár vpredu na zvýšenej plošine medzi pozdĺžnikmi, 1 pár úplne vzadu v lyžinovej vaničke vľavo a vpravo, 1 pár vpredu na zvýšenej plošine pred rámovým oblúkom medzi pozdĺžnikmi, 1 pár v hlbokom lôžku vzadu pred šikminou, v lyžinovej vaničke vľavo i vpravo.
Ťažné zariadenie:
* Pevná ťažná oj s výkyvným okom cca 40 + 50 mm, ohnuté, tichá ložisková vložka, tažná pružina s napínačom
* Výška ťažného zariadenia cca 830 mm až cca 1 030 mm
* Dĺžka oje cca 1 800 mm
Podperné zariadenia:
* 2 ks automatických sklopných podpier vzadu
Nápravy:
Blodpfowx Dcyex Ad Uep
* 3 nápravy SAF s nízkoložiskovými vzduchovými pružinami a bubnovými brzdami
* Nosnosť 11 t/nápravu
* S-cam brzda cca 300/200 mm
* Automatické nastavovače brzdových tiahiel
Kolesá:
* 12 ks pneumatík 235/75 R 17,5, 141J, výrobca podľa výberu závodu
* 12 ks oceľových diskov 6,75 x 17,5, s ET, strieborné
Brzdová sústava/pruženie:
* Dvojvodičová tlakovo-vzduchová brzdová sústava podľa ECE normy R13
* Brzdová sústava výrobca Wabco
* EBS systém 4S3M, 1. + 2. náprava snímaná
* RSS/RSP – stabilizačný program
* Parkovacia brzda s pružinovým akumulátorom na 2. + 3. náprave
* Oceľová vzduchová nádoba
* Brzdové/vzduchové spojovacie vedenia s 2 samostatnými spojkovými hlavami žltá/červená
* EBS/ABS kábel
* Pridržiavacia guma pre EBS a elektro zástrčky
* Vzduchové pruženie so zdvíhacou a spúšťacou funkciou (len na zadných nápravách), automatické nastavenie jazdnej výšky od 15 km/h (RTR), s dorazom nápravy na prednej náprave
Podlaha:
* Podlahové dosky z mäkkého dreva cca 50 mm, impregnované, vyčnievajúce cca 5–10 mm nad horný okraj rámu, oceľový kosoštvorcový plech nad kolesami
Rampo:
* 2 ks sklopných jednodielnych ľahkých oceľových nájazdových rámp, dĺžka cca 2 800 mm, šírka cca 750 mm, tvrdodrevená podlaha cca 35 mm impregnovaná
* Rampy priečne nastaviteľné od cca 350 mm rozostupu až po max. celkovú šírku cca 3 000 mm
* Rampy v jazdnej polohe zaistiteľné reťazou s napínačom
* Pomocné zdvíhanie rámp špirálovou pružinou
* Rampy priečne manuálne posúvateľné tyčou
* Štvorhranné rebrá navarené na rampách a na zadnej nájazdovej šikmine na vonkajšej strane
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Výňatok z výbavy. Kompletnú výbavu poskytneme na požiadanie.
Hmotnosti:
* Celková povolená hmotnosť: 24 t
* Technická celková hmotnosť: 30 t
Rozmery:
* cca 2 100 mm = zvýšená plošina vpredu vrátane rámového oblúka, rohy skosené cca 5 350 mm = plošina s hlbokým lôžkom – rovná nakladacia plocha
* cca 850 mm = zadná nájazdová šikmina
* Celková šírka cca 2 550 mm (resp. s rozšireniami cca 3 000 mm)
* Nakladacia výška zaťaženého vozidla cca 870 mm
* Pri zostave súpravy je potrebné dbať na dodržanie zákonom stanovenej celkovej výšky a dĺžky súpravy!
Rám:
* Oceľová zváraná konštrukcia s predným rámovým oblúkom a zadným skosením
* Nájazdová šikmina so stredovou lyžinovou vaničkou (cca 2 300 mm dlhá pre výkopové lyžice medzi pozdĺžnikmi)
* V integrovanom vonkajšom ráme: 5 párov cca 4 t úchytiek (4x v hlbokom lôžku, 1x na zvýšenej plošine)
* 7 párov zapustených, výsuvných cca 10 t kotviacich ok (4x v hlbokom lôžku, 1x na nájazdovej šikmine, 2x na zvýšenej plošine)
* Štandardný otočný čapový veniec
Príslušenstvo rámu:
* Z oboch strán plošiny s hlbokým lôžkom výsuvné rozšírenia s mäkkým dreveným obložením cca 50 mm (rozchod prepravovanej stavebnej techniky nesmie presiahnuť vonkajšiu šírku rámu cca 2 550 mm)
* 4 páry sklopných cca 10 t kotviacich ok – rozdelenie: 1 pár vpredu na zvýšenej plošine medzi pozdĺžnikmi, 1 pár úplne vzadu v lyžinovej vaničke vľavo a vpravo, 1 pár vpredu na zvýšenej plošine pred rámovým oblúkom medzi pozdĺžnikmi, 1 pár v hlbokom lôžku vzadu pred šikminou, v lyžinovej vaničke vľavo i vpravo.
Ťažné zariadenie:
* Pevná ťažná oj s výkyvným okom cca 40 + 50 mm, ohnuté, tichá ložisková vložka, tažná pružina s napínačom
* Výška ťažného zariadenia cca 830 mm až cca 1 030 mm
* Dĺžka oje cca 1 800 mm
Podperné zariadenia:
* 2 ks automatických sklopných podpier vzadu
Nápravy:
Blodpfowx Dcyex Ad Uep
* 3 nápravy SAF s nízkoložiskovými vzduchovými pružinami a bubnovými brzdami
* Nosnosť 11 t/nápravu
* S-cam brzda cca 300/200 mm
* Automatické nastavovače brzdových tiahiel
Kolesá:
* 12 ks pneumatík 235/75 R 17,5, 141J, výrobca podľa výberu závodu
* 12 ks oceľových diskov 6,75 x 17,5, s ET, strieborné
Brzdová sústava/pruženie:
* Dvojvodičová tlakovo-vzduchová brzdová sústava podľa ECE normy R13
* Brzdová sústava výrobca Wabco
* EBS systém 4S3M, 1. + 2. náprava snímaná
* RSS/RSP – stabilizačný program
* Parkovacia brzda s pružinovým akumulátorom na 2. + 3. náprave
* Oceľová vzduchová nádoba
* Brzdové/vzduchové spojovacie vedenia s 2 samostatnými spojkovými hlavami žltá/červená
* EBS/ABS kábel
* Pridržiavacia guma pre EBS a elektro zástrčky
* Vzduchové pruženie so zdvíhacou a spúšťacou funkciou (len na zadných nápravách), automatické nastavenie jazdnej výšky od 15 km/h (RTR), s dorazom nápravy na prednej náprave
Podlaha:
* Podlahové dosky z mäkkého dreva cca 50 mm, impregnované, vyčnievajúce cca 5–10 mm nad horný okraj rámu, oceľový kosoštvorcový plech nad kolesami
Rampo:
* 2 ks sklopných jednodielnych ľahkých oceľových nájazdových rámp, dĺžka cca 2 800 mm, šírka cca 750 mm, tvrdodrevená podlaha cca 35 mm impregnovaná
* Rampy priečne nastaviteľné od cca 350 mm rozostupu až po max. celkovú šírku cca 3 000 mm
* Rampy v jazdnej polohe zaistiteľné reťazou s napínačom
* Pomocné zdvíhanie rámp špirálovou pružinou
* Rampy priečne manuálne posúvateľné tyčou
* Štvorhranné rebrá navarené na rampách a na zadnej nájazdovej šikmine na vonkajšej strane
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
            Poznámka:        Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.    
Registrované od: 2003
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
                            +49 201 8... inzercie                
            Váš inzerát bol úspešne odstránený            
            Došlo k chybe            






















