Štandardný ťahačMAN
TGX 26.460 TWINSTEER 6X2 SMART TACHO 2 PARK COOL
Štandardný ťahač
MAN
TGX 26.460 TWINSTEER 6X2 SMART TACHO 2 PARK COOL
Rok výroby
2017
Stav
Použitý
Umiestnenie
Honselersdijk 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Základné údaje
Cena a lokalita
- Umiestnenie predajcu:
- Veilingweg 27, 2675 BR Honselersdijk, Holandsko

Volať
Technické detaily
- Najazdené kilometre:
- 897 000 km
- Výkon:
- 338 kW (459,55 k)
- Prvá registrácia:
- 07/2017
- Typ paliva:
- nafta
- Celková hmotnosť:
- 27 000 kg
- Konfigurácia náprav:
- 3 nápravy
- Ďalšia kontrola (TÜV):
- 07/2026
- Typ prevodu:
- automatický
- Emisná trieda:
- Euro 6
- Výbava:
- ABS, klimatizácia, sadzový filter
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A205-18-935
- Referenčné č.:
- 32BJL3 | 2732392
- Naposledy aktualizované:
- dňa 13.11.2025
Popis
Ďalšie informácie:
* Nosnosť: 17 827 kg
* Výška: 3 900 mm
* Šírka: 2 550 mm
* Dĺžka: 6 680 mm
* Pohotovostná hmotnosť: 9 173 kg
* Typ | Prvá náprava: Dunlop
* Rozmer pneumatiky | Prvá náprava: 385/55 R22.5
* Hĺbka dezénu vnútornej ľavej pneumatiky | Prvá náprava: 20%
* Hĺbka dezénu vnútornej pravej pneumatiky | Prvá náprava: 20%
* Maximálne zaťaženie | Prvá náprava: 8 000 kg
* Typ | Druhá náprava: Dunlop
* Typ | Tretia náprava: Dunlop
* Rozmer pneumatiky | Druhá náprava: 385/55 R22.5
* Rozmer pneumatiky | Tretia náprava: 315/70 R22.5
* Hĺbka dezénu vonkajšej ľavej pneumatiky | Tretia náprava: 20%
* Hĺbka dezénu vnútornej ľavej pneumatiky | Druhá náprava: 20%
* Hĺbka dezénu vnútornej ľavej pneumatiky | Tretia náprava: 20%
* Hĺbka dezénu vonkajšej pravej pneumatiky | Tretia náprava: 20%
* Hĺbka dezénu vnútornej pravej pneumatiky | Druhá náprava: 20%
* Hĺbka dezénu vnútornej pravej pneumatiky | Tretia náprava: 20%
* Maximálne zaťaženie | Druhá náprava: 7 500 kg
* Maximálne zaťaženie | Tretia náprava: 11 500 kg
* Rázvor: 395 cm
* Objem palivovej nádrže: 840 l
* Užitková hmotnosť: 17 827 kg
* Kabína: Áno
* Cena na vyžiadanie: Áno
* Typ bŕzd | Prvá náprava: Kotúčové brzdy
* Riadenie | Prvá náprava: Áno
* Značka | Tretia náprava: Iné
* Typ bŕzd | Druhá náprava: Kotúčové brzdy
* Odpruženie | Druhá náprava: Vzduchové odpruženie
* Odpruženie | Tretia náprava: Vzduchové odpruženie
* Zdvihacia náprava | Druhá náprava: Áno
* Dvojité kolesá | Tretia náprava: Áno
* Pohon | Tretia náprava: Áno
* Riadenie | Druhá náprava: Áno
* Pozícia | Prvá náprava: Predná
* Značka | Prvá náprava: Iné
* Odpruženie | Prvá náprava: Parabolické pružiny
* Pozícia | Druhá náprava: Zadná
* Pozícia | Tretia náprava: Zadná
* Značka | Druhá náprava: Iné
* Typ bŕzd | Tretia náprava: Kotúčové brzdy
* Uzávierka diferenciálu | Tretia náprava: Áno
Ďalšia výbava:
* Hliníková palivová nádrž
* Antiblokovací systém (ABS)
* Automatická klimatizácia
* Strešný spojler
* Elektrické okná
* Elektronický brzdový systém (EBS)
* Obmedzovač rýchlosti
* Chladnička
* Klimatizácia
* Pneumatické odpruženie
* Hmlové svetlá
* Filter pevných častíc
* Rádio/CD prehrávač
* Spojler
Semtrade B.V.
Kontakt | Martin Klaaijsen | Tel: | Whatsapp: | Email:
Náklady na export | Prosíme vopred si overte poplatky a postupy platné vo vašej krajine
Lokalita | Maasdijk (NL) | 140 km od hraníc | 20 km od letiska Rotterdam The Hague
Gbsdpfx Absxwha Dotew
Zrieknutie sa zodpovednosti:
Zmena údajov, predbežný predaj a možné chyby vyhradené.
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
* Nosnosť: 17 827 kg
* Výška: 3 900 mm
* Šírka: 2 550 mm
* Dĺžka: 6 680 mm
* Pohotovostná hmotnosť: 9 173 kg
* Typ | Prvá náprava: Dunlop
* Rozmer pneumatiky | Prvá náprava: 385/55 R22.5
* Hĺbka dezénu vnútornej ľavej pneumatiky | Prvá náprava: 20%
* Hĺbka dezénu vnútornej pravej pneumatiky | Prvá náprava: 20%
* Maximálne zaťaženie | Prvá náprava: 8 000 kg
* Typ | Druhá náprava: Dunlop
* Typ | Tretia náprava: Dunlop
* Rozmer pneumatiky | Druhá náprava: 385/55 R22.5
* Rozmer pneumatiky | Tretia náprava: 315/70 R22.5
* Hĺbka dezénu vonkajšej ľavej pneumatiky | Tretia náprava: 20%
* Hĺbka dezénu vnútornej ľavej pneumatiky | Druhá náprava: 20%
* Hĺbka dezénu vnútornej ľavej pneumatiky | Tretia náprava: 20%
* Hĺbka dezénu vonkajšej pravej pneumatiky | Tretia náprava: 20%
* Hĺbka dezénu vnútornej pravej pneumatiky | Druhá náprava: 20%
* Hĺbka dezénu vnútornej pravej pneumatiky | Tretia náprava: 20%
* Maximálne zaťaženie | Druhá náprava: 7 500 kg
* Maximálne zaťaženie | Tretia náprava: 11 500 kg
* Rázvor: 395 cm
* Objem palivovej nádrže: 840 l
* Užitková hmotnosť: 17 827 kg
* Kabína: Áno
* Cena na vyžiadanie: Áno
* Typ bŕzd | Prvá náprava: Kotúčové brzdy
* Riadenie | Prvá náprava: Áno
* Značka | Tretia náprava: Iné
* Typ bŕzd | Druhá náprava: Kotúčové brzdy
* Odpruženie | Druhá náprava: Vzduchové odpruženie
* Odpruženie | Tretia náprava: Vzduchové odpruženie
* Zdvihacia náprava | Druhá náprava: Áno
* Dvojité kolesá | Tretia náprava: Áno
* Pohon | Tretia náprava: Áno
* Riadenie | Druhá náprava: Áno
* Pozícia | Prvá náprava: Predná
* Značka | Prvá náprava: Iné
* Odpruženie | Prvá náprava: Parabolické pružiny
* Pozícia | Druhá náprava: Zadná
* Pozícia | Tretia náprava: Zadná
* Značka | Druhá náprava: Iné
* Typ bŕzd | Tretia náprava: Kotúčové brzdy
* Uzávierka diferenciálu | Tretia náprava: Áno
Ďalšia výbava:
* Hliníková palivová nádrž
* Antiblokovací systém (ABS)
* Automatická klimatizácia
* Strešný spojler
* Elektrické okná
* Elektronický brzdový systém (EBS)
* Obmedzovač rýchlosti
* Chladnička
* Klimatizácia
* Pneumatické odpruženie
* Hmlové svetlá
* Filter pevných častíc
* Rádio/CD prehrávač
* Spojler
Semtrade B.V.
Kontakt | Martin Klaaijsen | Tel: | Whatsapp: | Email:
Náklady na export | Prosíme vopred si overte poplatky a postupy platné vo vašej krajine
Lokalita | Maasdijk (NL) | 140 km od hraníc | 20 km od letiska Rotterdam The Hague
Gbsdpfx Absxwha Dotew
Zrieknutie sa zodpovednosti:
Zmena údajov, predbežný predaj a možné chyby vyhradené.
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2011
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+31 174 3... inzercie
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe


















































