Vozidlo na zber odpaduMercedes-Benz
Econic 2630 RHD Euro 6 Geesink 22m³ Just 160.22...
Vozidlo na zber odpadu
Mercedes-Benz
Econic 2630 RHD Euro 6 Geesink 22m³ Just 160.22...
pevná cena bez DPH
25 000 €
(30 250 € brutto)
Rok výroby
2014
Stav
Použitý
Umiestnenie
ANDELST 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Základné údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
25 000 €
(30 250 € brutto)
- Umiestnenie:
- ANDELST, Holandsko

Volať
Technické detaily
- Najazdené kilometre:
- 160 227 km
- Výkon:
- 221 kW (300,48 k)
- Prvá registrácia:
- 06/2014
- Typ paliva:
- nafta
- Veľkosť pneumatiky:
- 315/80 22.5
- Konfigurácia náprav:
- 6x2
- Rázvor náprav:
- 3 900 mm
- Palivo:
- nafta
- Kabína vodiča:
- denná kabína
- Typ prevodu:
- automatický
- Emisná trieda:
- Euro 6
- Zavesenie:
- vzduch
- Počet sedadiel:
- 4
- Celková dĺžka:
- 10 200 mm
- Celková šírka:
- 2 550 mm
- Celková výška:
- 3 700 mm
- Objem nakladacieho priestoru:
- 22 m³
- Výbava:
- ABS, elektrické ovládanie okien, klimatizácia, tempomat, uzávierka diferenciálu
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A204-95-275
- Referenčné č.:
- 45615
- Naposledy aktualizované:
- dňa 19.12.2025
Popis
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =
- AP nápravy
- Výstražné svetlá
- Strešné okno
- Euro 6
- Vzduchové odpruženie vzadu
- Cúvacia kamera
- Vývodový hriadeľ
= Poznámky =
- Nadstavba: Geesink (typ: GPM IV v 22H25), 22 m³
- Vyklápací mechanizmus: Split II (hrebeňový, DIN)
- 13-tonová hnacia náprava (technicky)
- Len 160 227 km!
Nwodpfoxvr Snsx Afmsr
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Počet dverí: 2
ŠPZ: 23-BSN-4
Technické informácie
Počet valcov: 6
Objem motora: 7 698 cm³
Prevodovka
Prevodovka: Allison, automatická
Konfigurácia náprav
Rozmer pneumatík: 315/80 22.5
Odpruženie: vzduchové
Predná náprava: max. zaťaženie: 8 000 kg; riadená; profil pneumatiky vľavo: 80 %; profil pneu vpravo: 80 %
Zadná náprava 1: dvojmontáž; uzávierka diferenciálu; max. zaťaženie: 11 500 kg; profil pneumatík vľavo vnútro: 60 %; profil vľavo vonku: 60 %; profil vpravo vnútro: 60 %; profil vpravo vonku: 60 %; redukcia: vonkajšie planetové nápravy
Zadná náprava 2: max. zaťaženie: 7 500 kg; riadená; profil vľavo: 70 %; profil vpravo: 70 %
Hmotnosti
Prevádzková hmotnosť: 15 073 kg
Užitočné zaťaženie: 10 927 kg
Celková prípustná hmotnosť: 26 000 kg
Funkčne
Značka nadstavby: Geesink GPM IV v 22H25
Stav
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Bezpečnosť produktu
Výrobca: Clean Mat Trucks B.V. Wageningsestraat 17, 6673DB ANDELST, NL
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
- AP nápravy
- Výstražné svetlá
- Strešné okno
- Euro 6
- Vzduchové odpruženie vzadu
- Cúvacia kamera
- Vývodový hriadeľ
= Poznámky =
- Nadstavba: Geesink (typ: GPM IV v 22H25), 22 m³
- Vyklápací mechanizmus: Split II (hrebeňový, DIN)
- 13-tonová hnacia náprava (technicky)
- Len 160 227 km!
Nwodpfoxvr Snsx Afmsr
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Počet dverí: 2
ŠPZ: 23-BSN-4
Technické informácie
Počet valcov: 6
Objem motora: 7 698 cm³
Prevodovka
Prevodovka: Allison, automatická
Konfigurácia náprav
Rozmer pneumatík: 315/80 22.5
Odpruženie: vzduchové
Predná náprava: max. zaťaženie: 8 000 kg; riadená; profil pneumatiky vľavo: 80 %; profil pneu vpravo: 80 %
Zadná náprava 1: dvojmontáž; uzávierka diferenciálu; max. zaťaženie: 11 500 kg; profil pneumatík vľavo vnútro: 60 %; profil vľavo vonku: 60 %; profil vpravo vnútro: 60 %; profil vpravo vonku: 60 %; redukcia: vonkajšie planetové nápravy
Zadná náprava 2: max. zaťaženie: 7 500 kg; riadená; profil vľavo: 70 %; profil vpravo: 70 %
Hmotnosti
Prevádzková hmotnosť: 15 073 kg
Užitočné zaťaženie: 10 927 kg
Celková prípustná hmotnosť: 26 000 kg
Funkčne
Značka nadstavby: Geesink GPM IV v 22H25
Stav
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Bezpečnosť produktu
Výrobca: Clean Mat Trucks B.V. Wageningsestraat 17, 6673DB ANDELST, NL
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2003
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+31 488 2... inzercie
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe






























