Vozidlo na zber odpaduDAF
CF75.250 6X2 NL-Truck Lenkachse Geesink GPM III...
Vozidlo na zber odpadu
DAF
CF75.250 6X2 NL-Truck Lenkachse Geesink GPM III...
pevná cena bez DPH
8 400 €
(10 164 € brutto)
Rok výroby
2012
Stav
Použitý
Umiestnenie
Veghel 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Základné údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
8 400 €
(10 164 € brutto)
- Umiestnenie:
- Veghel, Holandsko
Volať
Technické detaily
- Najazdené kilometre:
- 519 920 km
- Výkon:
- 184 kW (250,17 k)
- Prvá registrácia:
- 12/2012
- Typ paliva:
- nafta
- Farba:
- biely
- Konfigurácia náprav:
- 6x2
- Veľkosť pneumatiky:
- 315/80 R22.5
- Palivo:
- nafta
- Rázvor náprav:
- 5 350 mm
- Typ prevodu:
- automatický
- Emisná trieda:
- Euro 5
- Zavesenie:
- iný
- Výbava:
- klimatizácia, tempomat
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A202-49-775
- Referenčné č.:
- 70271763
- Naposledy aktualizované:
- dňa 09.10.2025
Popis
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =
Nadstavba
- Hydraulika
- Rok výroby nadstavby: 2012
- Kapacita nadstavby: 22 m³ (Celková kapacita nadstavby.)
- Materiál: oceľ
Osvetlenie
- Typ svetlometov: halogénové
Charakteristika
- Výška podvozku: 102
Interiér
- Cúvací systém
- Tachograf: digitálny
- Sedadlo s pneumatickým odpružením
Motor
- AdBlue
- Vývodový hriadeľ (PTO)
- Typ vývodového hriadeľa: Na zotrvačník
- Počet palivových nádrží: 1
Dsdjxl Ugtjpfx Abaswc
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Kabína: Denná kabína
Pohon
AdBlue-systém: Áno
Prevodovka
Prevodovka: ZF AS Tronic, 12 stupňová, automatická
Konfigurácia náprav
Rozmer pneumatík: 315/80 R22.5
Predná náprava: Profil pneu vľavo: 10 %; Profil pneu vpravo: 10 %; Redukcia: jednostupňová; Brzdy: kotúčové brzdy; Pruženie: parabolické pružiny
Zadná náprava 1: Riadená; Profil pneu vľavo: 40 %; Profil pneu vpravo: 10 %; Redukcia: jednostupňová
Zadná náprava 2: Profil pneu vľavo: 30 %; Profil pneu vpravo: 30 %; Redukcia: jednostupňová; Brzdy: kotúčové brzdy; Pruženie: vzduchové pruženie
Rozmery
Rozmery (D x Š): 970 x 255 cm
Hmotnosti
Prevádzková hmotnosť: 15 540 kg
Nosnosť: 10 960 kg
Celková prípustná hmotnosť: 26 500 kg
= Informácie o firme =
Chcete viac informácií o tomto vozidle? Odporúčame vám pozrieť si stránku BAS World. Nájdete tam:
• HD inšpekčné video
• 360-stupňové fotografie
• Kompletné a overené špecifikácie
• Výpočet nákladov a času doručenia
• Podporu a služby BAS World
Chcete vedieť viac? Navštívte BAS World online!
España (ES) Hablamos 17 idiomas, para que siempre podamos ayudarte en tu propio idioma. No dudes en ponerte en contacto con nosotros directamente. ¡Nuestro empleado español estará encantado de ayudarte!
Deutschland (DE) Wir sprechen 17 Sprachen, damit wir dir immer in deiner eigenen Sprache helfen können. Kontaktiere uns gerne direkt. Unser deutscher Mitarbeiter hilft dir gerne!
France (FR) Nous parlons 17 langues, afin de pouvoir toujours vous aider dans votre propre langue. N'hésitez pas à nous contacter directement. Notre collaborateur français se fera un plaisir de vous aider !
Portugal (PT) Falamos 17 idiomas, para que possamos sempre ajudá-lo no seu próprio idioma. Não hesite em nos contactar diretamente. O nosso colaborador português terá todo o prazer em ajudá-lo!
Italia (IT) Parliamo 17 lingue, per poterti sempre aiutare nella tua lingua. Non esitare a contattarci direttamente. Il nostro collaboratore italiano sarà felice di aiutarti!
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Nadstavba
- Hydraulika
- Rok výroby nadstavby: 2012
- Kapacita nadstavby: 22 m³ (Celková kapacita nadstavby.)
- Materiál: oceľ
Osvetlenie
- Typ svetlometov: halogénové
Charakteristika
- Výška podvozku: 102
Interiér
- Cúvací systém
- Tachograf: digitálny
- Sedadlo s pneumatickým odpružením
Motor
- AdBlue
- Vývodový hriadeľ (PTO)
- Typ vývodového hriadeľa: Na zotrvačník
- Počet palivových nádrží: 1
Dsdjxl Ugtjpfx Abaswc
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Kabína: Denná kabína
Pohon
AdBlue-systém: Áno
Prevodovka
Prevodovka: ZF AS Tronic, 12 stupňová, automatická
Konfigurácia náprav
Rozmer pneumatík: 315/80 R22.5
Predná náprava: Profil pneu vľavo: 10 %; Profil pneu vpravo: 10 %; Redukcia: jednostupňová; Brzdy: kotúčové brzdy; Pruženie: parabolické pružiny
Zadná náprava 1: Riadená; Profil pneu vľavo: 40 %; Profil pneu vpravo: 10 %; Redukcia: jednostupňová
Zadná náprava 2: Profil pneu vľavo: 30 %; Profil pneu vpravo: 30 %; Redukcia: jednostupňová; Brzdy: kotúčové brzdy; Pruženie: vzduchové pruženie
Rozmery
Rozmery (D x Š): 970 x 255 cm
Hmotnosti
Prevádzková hmotnosť: 15 540 kg
Nosnosť: 10 960 kg
Celková prípustná hmotnosť: 26 500 kg
= Informácie o firme =
Chcete viac informácií o tomto vozidle? Odporúčame vám pozrieť si stránku BAS World. Nájdete tam:
• HD inšpekčné video
• 360-stupňové fotografie
• Kompletné a overené špecifikácie
• Výpočet nákladov a času doručenia
• Podporu a služby BAS World
Chcete vedieť viac? Navštívte BAS World online!
España (ES) Hablamos 17 idiomas, para que siempre podamos ayudarte en tu propio idioma. No dudes en ponerte en contacto con nosotros directamente. ¡Nuestro empleado español estará encantado de ayudarte!
Deutschland (DE) Wir sprechen 17 Sprachen, damit wir dir immer in deiner eigenen Sprache helfen können. Kontaktiere uns gerne direkt. Unser deutscher Mitarbeiter hilft dir gerne!
France (FR) Nous parlons 17 langues, afin de pouvoir toujours vous aider dans votre propre langue. N'hésitez pas à nous contacter directement. Notre collaborateur français se fera un plaisir de vous aider !
Portugal (PT) Falamos 17 idiomas, para que possamos sempre ajudá-lo no seu próprio idioma. Não hesite em nos contactar diretamente. O nosso colaborador português terá todo o prazer em ajudá-lo!
Italia (IT) Parliamo 17 lingue, per poterti sempre aiutare nella tua lingua. Non esitare a contattarci direttamente. Il nostro collaboratore italiano sarà felice di aiutarti!
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2003
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+31 413 4... inzercie
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe