Námorný kontajner20 Fuß Container Seecontainer 6m
Lagercontainer Self Storage Garage
Námorný kontajner
20 Fuß Container Seecontainer 6m
Lagercontainer Self Storage Garage
pevná cena bez DPH
1 000 €
(1 190 € brutto)
Stav
Použitý
Umiestnenie
Duisburg 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Základné údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
1 000 €
(1 190 € brutto)
- Umiestnenie:
- Richard-Seiffert-Straße 43, 47249 Duisburg, Deutschland

Volať
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A189-16-191
- Naposledy aktualizované:
- dňa 09.05.2025
Popis
Dvere fungujú bezchybne, sú tesné a suché, ihneď k odberu.
2 ks na tejto lokalite ihneď k odberu – TÁTO CENA PLATÍ LEN PRE TÚTO LOKALITU – nevzťahuje sa na iné pobočky.
CELOŠTÁTNA DODÁVKA V RÁMCI NEMECKA MOŽNÁ! Ponúkame aj prestavby.
Naše kontajnery sú rozmiestnené po celom Nemecku:
Bljdpfx Aowbk I Uod Usp
Aschaffenburg, Brémy, Berlín, Großbeeren, Duisburg, Düsseldorf, Kornwestheim / Stuttgart, Lübeck, Ulm, Neuss, Norimberg, Mníchov, Unterföhring, Riesa a ďalšie miesta.
Vonkajšie/ vnútorné rozmery
Dĺžka: 6 058 mm / 5 898 mm
Šírka: 2 438 mm / 2 350 mm
Výška: 2 591 mm / 2 390 mm
Rozmery dverí
Šírka: 2 340 mm
Výška: 2 280 mm
Tabuľka hmotností
Hmotnosť prázdneho kontajnera: 2 200 kg
Celková hmotnosť: 30 480 kg
Objem: 33,2 m³
Všetky údaje o rozmeroch sú nezáväzné. Hodnoty sa môžu líšiť.
Štandardný 20-stopový kontajner sa celosvetovo používa ako štandardný námorný kontajner na nákladnú dopravu, prípadne ako skladový kontajner. Na výber máte medzi takmer novým a použitým kontajnerom. Námorný kontajner, ktorý je vybavený platnou CSC-plaketou, môžete ideálne použiť na prepravu po železnici, lodi alebo aj letecky. Samozrejme je vhodný aj na sťahovanie, ako exportný kontajner (SOC), alebo ako základ pre ďalšie úpravy či prestavby. Skladový kontajner je naopak vhodný výhradne na uskladnenie tovaru, ako sú náradie, záhradná technika, autá, bicykle alebo motocykle, a tiež napríklad ako garáž, kontajner na náradie či na pneumatiky – toto je len malé množstvo z množstva možností využitia. 20-stopový námorný kontajner od nás môžete získať s drevenou alebo oceľovou podlahou. Pre špeciálne úpravy nás neváhajte kontaktovať.
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
2 ks na tejto lokalite ihneď k odberu – TÁTO CENA PLATÍ LEN PRE TÚTO LOKALITU – nevzťahuje sa na iné pobočky.
CELOŠTÁTNA DODÁVKA V RÁMCI NEMECKA MOŽNÁ! Ponúkame aj prestavby.
Naše kontajnery sú rozmiestnené po celom Nemecku:
Bljdpfx Aowbk I Uod Usp
Aschaffenburg, Brémy, Berlín, Großbeeren, Duisburg, Düsseldorf, Kornwestheim / Stuttgart, Lübeck, Ulm, Neuss, Norimberg, Mníchov, Unterföhring, Riesa a ďalšie miesta.
Vonkajšie/ vnútorné rozmery
Dĺžka: 6 058 mm / 5 898 mm
Šírka: 2 438 mm / 2 350 mm
Výška: 2 591 mm / 2 390 mm
Rozmery dverí
Šírka: 2 340 mm
Výška: 2 280 mm
Tabuľka hmotností
Hmotnosť prázdneho kontajnera: 2 200 kg
Celková hmotnosť: 30 480 kg
Objem: 33,2 m³
Všetky údaje o rozmeroch sú nezáväzné. Hodnoty sa môžu líšiť.
Štandardný 20-stopový kontajner sa celosvetovo používa ako štandardný námorný kontajner na nákladnú dopravu, prípadne ako skladový kontajner. Na výber máte medzi takmer novým a použitým kontajnerom. Námorný kontajner, ktorý je vybavený platnou CSC-plaketou, môžete ideálne použiť na prepravu po železnici, lodi alebo aj letecky. Samozrejme je vhodný aj na sťahovanie, ako exportný kontajner (SOC), alebo ako základ pre ďalšie úpravy či prestavby. Skladový kontajner je naopak vhodný výhradne na uskladnenie tovaru, ako sú náradie, záhradná technika, autá, bicykle alebo motocykle, a tiež napríklad ako garáž, kontajner na náradie či na pneumatiky – toto je len malé množstvo z množstva možností využitia. 20-stopový námorný kontajner od nás môžete získať s drevenou alebo oceľovou podlahou. Pre špeciálne úpravy nás neváhajte kontaktovať.
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2024
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+49 40 33... inzercie
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe










